Galileo змінює майбутнє навігації

Будапешт, 18/10/2017 – Європейська глобальна супутникова система навігації GALILEO (GNSS) виправдала очікування у перший рік своєї роботи. Незважаючи на те, що проект буде завершений тільки в 2020 році, супутники над континентом транслюватимуть сильніший сигнал, аніж їхні російські або американські аналоги, а отже, надаватимуть більше інформації своїм користувачам. Хоча міжнародні логістичні компанії вважають цей період новою епохою телематики, найкращі професіонали тільки почали відкривати нові галузі для обробки даних, пов’язаних з GNSS.

GNSS не випадково був названий на честь одного з найвпливовіших європейських фізиків і астрономів. Галілео добре відомий своїми точними методами вимірювання та експериментів. «Звичайна точність вимірювання горизонтального і вертикального положення становила близько 3-4 метрів. Завдяки технологічним нововведенням і мережі, що складається з 30 супутників, GNSS покращила цю точність до майже ідеального 1 метра», – каже Карой Деспот, керуючий директор WebEye Telematics Group.

Метою програми Galileo є повна заміна раніше використовуваних американських супутників GPS та російських ГЛОНАСС, що зменшує залежність у випадку аварійної ситуації. Остання цеглина в стіні, 30-й супутник, буде введений в експлуатацію в 2020 році. До цього часу загальні витрати складатимуть близько 10 млрд. євро. Така величина зумовлює високий тиск на прибутковість. Завдяки цьому тиску зацікавлені сторони постійно намагаються скористатися можливостями, що укладаються в рамках проекту.

Система також вплине на життя звичайних європейських людей, наприклад, шляхом полегшення набагато коротших реакцій на екстрені виклики. GNSS скоротить час подорожей і створить більш приємний досвід, підвищивши ефективність портативних і вбудованих навігаційних пристроїв. Завдяки більш високій точності, система зможе розрізняти паралельні, але різні дороги, такі як автомагістралі або береги річок, і перераховувати трек, перш ніж покривати великі відстані без необхідності. Поліпшення позиціонування послуг також набуде значення в мережі європейських платних доріг.

Іншою недооціненою можливістю є краща точність у відстеженні вантажів по всьому ланцюжку поставок. Значно нижчі витрати і більш високий рівень безпеки можуть бути передбачені між двома кінцевими точками. Система Galileo створює кращу зону покриття та потужність сигналу в містах, обладнаних високими будівлями та внутрішніми або підземними зонами без переривань сигналу. «Подібно до найбільших логістичних компаній Європи, відділ досліджень і розробок WebEye розглядає незвідані можливості GNSS. Наша мета – бути першими привілейованими тестерами до того, як система буде завершена », – додав Карой Деспот.